Як вибрати мотоблок?

Як вибрати мотоблок? 

 
Для більшості власників приватних подвір'їв, а таких на сьогоднішній день в Україні більше 11 млн., з приходом весни розпочався сезон важкого й виснажливого будня. Адже починаючи із провесни й до пізньої осені, сільський житель не розстається з лопатою, сапкою, косою й граблями, забезпечуючи собі прожитковий мінімум. Питання в тім, як саме й за допомогою чого можна полегшити й без того нелегкі будні сільського жителя, обговорювався на сторінках нашого журналу неодноразово. У даний момент асортименти малих засобів механізації, запропонованих на українському ринку різними виробниками, просто величезний. Але, як ми вже повідомляли, віддати остаточну перевагу тій або іншій техніці досить важко. Відносно недорогі моделі із ближнього зарубіжжя й настільки ж дешеві західноєвропейські аматорські машини, у силу своєї ненадійності й досить скромного моторесурса, навряд чи впораються з покладеними на них важкими завданнями.

Більшість дешевих мотокультиваторів китайського і західноєвропейського виробництва може працювати тільки фрезою, тобто може замінити тільки лопату при розпушуванні грунту. Якщо ж повірити рекламному проспекту і начепити на них якесь причіпне обладнання (картоплесаджалку, підгортач, картоплекопалку, сіялку, косарку, лопату-відвал чи причеп), то такий мотокультиватор переобладнаний на мотоблок пропрацює недовго. Для успішного виконання цих задач потрібно мати на валу привода 35-40 об/хв., що дасть змогу поставити колеса чи грунтозацепи діаметром не менше 500мм. При меншому діаметрі коліс він не забезпечує крутячого моменту (при навантаженні буксує). І кількість кінських сил тут ні до чого. Наприклад: у трактора «ЮМЗ» 65 к.с., а у легкового автомобіля «Мерседес» 220 к.с. і хто ж кого перетягне. Звісно, що трактор, бо в нього великі колеса, а в «Мерседеса» маленькі. Тут вирішальним є крутячий момент на валу привода. Якість цих мотокультиваторів настільки невисока, що нерідко навіть при першому запуску двигуна через прокладки і сальники сочиться масло.

Є ще один суттєвий недолік китайських і їм подібних мотокультиваторів - це прискорене зношування двигуна. Справа в тому, що в більшості дешевих мотокультиваторів вал двигуна напряму входить в коробку (редуктор) і кожен удар, який отримує фреза при наштовхуванні на тверді предмети (камінь, корені, пеньок тощо) різко сприймається двигуном.

Варто також пам’ятати, що дешеві мотокультиватори дуже швидко перегріваються. Щоб забезпечити якісний обдув (охолодження двигуна) слід працювати на максимальних обертах. Але і в цьому випадку не варто виконувати важкі роботи більше 15-20 хвили. Стільки ж часу потрібно і на «відпочинок» двигуну.

Продавці дешевих мотокультиваторів нерідко вводять в оману покупців, розповідаючи про наявність запасних частин. Більшість вузлів таких мотокультиваторів нерозбірні. З запасними частинами, в тому числі й з вузлами - теж існує велика проблема. Ні в Китаї, ні в країнах Західної Європи не прийнято ремонтувати таку техніку, тому і запасних частин на неї випускається обмаль, а якщо вони є, то це некондиція.

Як кажуть в народі: «Дешева рибка – погана юшка».

Якщо ж Ви все ж таки відважились купити дешевий мотокультиватор, то щоб уберегтися від халепи попросіть продавця представити базу попередніх покупців. Кожна солідна фірма, яка впевнена в якості своєї продукції надасть Вам сотню адресів і телефонів. Спілкування з попередніми покупцями дасть Вам можливість прийняти правильне рішення. Якщо ж у фірми чи магазина немає такої бази або вона невеличка, то не варто витрачати час на вивчення цієї моделі.

Більш якісні й, відповідно, більш дорогі закордонні моделі професійного класу порівнюються в ціні з "Жигулями" або старою іномаркою.

От і не виходить знайти таке рішення, щоб і краще, і дешевше.

І все-таки золота середина існує. Мова йде про дійсно унікальну машину - "Дніпро-6R". Працюючи над конструкцією свого мотокультиватора, інженери підприємства " Агоросервістрактор" вивчили всі представлені на українському ринку мотоблоки й мотокультиватори імпортного й вітчизняного виробництва. Урахувавши потреби власників невеликих присадибних і фермерських господарств, підприємство "Агросервістрактор" розробило й впровадило цілий ряд принципово нових запатентованих рішень по всьому комплексу агротехнічних робіт. Мотокультиватор "Дніпро-6R" відрізняється безліччю новаторських рішень, надійною кінематичною схемою, наявністю американського чотиритактного бензинового двигуна "Briggs & Stratton" потужністю 6 к.с. Однак його головним достоїнством є кількість операцій, які він може виконати. Саме завдяки цьому він перевершує всі наявні на ринку України аналоги, як імпортного, так і вітчизняного виробництва.

За допомогою комплекту додаткових пристосувань "Дніпро-6R " успішно справляється з такими роботами, як оранка й культивація ґрунту, мульчування, підняття цілини, аерація й рекультивація газонів, посадка, підгортання, прополка й викопування коренеплодів, рядковий і пунктирний посів різних культур, обприскування польових і плодових культур, скошування трав, збирання снігу й транспортування вантажів. У вигляді стаціонарної установки "Дніпро-6R" може бути трансформований у зернодробарку, подрібнювач, водяну помпу або електрогенератор.

Володимир Тарасюк, експерт дорадник

Придбати мотоблок «Дніпро-6R» можна тел.: 

097-233-91-32, 067-656-59-39, 

 095-548-05-28 

Доставка по всій Україні.